Saturday, December 4, 2010

Wanted! - famili kucing penjenayah

hari jumaat lepas zc ade megumumkan nak bagi 5 ringgit pade sesiapa yang berjaya tangkap kucing2 yang ade kat sekitar kolej tu.nak buat ape mende ntah. aku sebenarnyer gelak besar bile dgr announcement tu.wat a nonsense they make.kucing jinak2,cute2,takat mcm tu,ko x yah nak tangkap la....ckp push2,,kush2,,,kuchi2....miau2....kasi rasuah biskut sikit da terus dtg dekat...bukan dekat je,siap terus nak berbajet kecomelan depan kau.setakat seringgit reward cukupla...haha...budak kecik pon bole amek kucing tu...

citer pasal kucing zc kolej,baik aku citer pasal kucing comel tapi liar kt rumah aku tu.ha...yang ni,aku sanggup reward korang sampai aku sanggup bagi handphone aku lagi!yang da lama x gune sbb rosak.

kalau nak tau ,sejak fez day mereka dtg lagi aku berusaha nak tgkap diorg.tak pernah dpt.klu hampir nak dpt pon,ko x sanggup nak genggam bdn kucing tu sbb kurus sgt.aku takut patah je tulang die.

meh sini aku perkenalkan mereka2 yg wanted ni.





si appa,sebenarnyer aku x sure mmg die bapak atau mama.tapi,muke die mcm ganas,so,aku assume bapakla.


si amma,caring,yet ganas.nampak je mcm senyum tu,tapi...actually tido.
mak bapak yg sgt la mendidik.



anak kandung keluarga ni.kecik lagi ni.die lebeh menyerupai ibunyer.cume yg ni,die penakut.manjela katakan..




anak angkat kot.sbb,fez time aku jumpe die tersesat masuk dlm bilik kt rumah aku.nangis2 die.hmmm...nampak je die muke innocent,yet die la yg paling berani nak lwn aku....well.maybe sbb die tau die anak angkat,so die kene impresskan mak bapak agkt die la...cube tgk mate die,biru kan,mak bapak,abg die sume coklat.


Aku enjoy gaduh dgn diorg.tapi paling menyampah tu,kalau masak ikan.pastu mereka berempat akan dtg buat muke x malu,pastu bile nak bagi ikan..buat kheeeihh~~~and then lari...watthekucing.~!

No comments: