Wednesday, August 17, 2011

F4 Meteor Garden season 1 ep 1 part 1-6 [eng sub]

HAHAHA..DEWASA INI,aku sangatla dewasa. aku nak download balek citer2 taiwan,mainland drama....aku ni mmg peminat setia crite china....cine...or watsoever....kalau mase kecik dulu....darjah 3 lagi,aku terpacak depan tv balek dri skola agama dengan adek bradek aku yg lelaki tgk crite kungfu. aku sgt suke tgk lelaki tocang.haha.pade mase itu aku rase mereka hensem.err,sekarang pon same.yg pasti aku takkan sesekali merasakan rambut pacak2 tajam tu hensem.

anyway,cerite meteor garden ni mmg epic betul.nostalgie la katekan....mase form brape ntah citer ni..eh,ke darjah?entah aku pon tak ingat..tapi yg pasti ak cair dengan kehenseman f4 brempat dalam criter ni.haha.ladies always ladies.

kalau korg sedar,betul2 sedar,muke hero citer ni lebeh kurg same dgn hero boys over flower korea.tapi aku suke la yg citer ni punye hero,sebab mke die mcm chinese look which i like.ahaha.memangla die org cine la.aiyo.


No comments: