Wednesday, May 26, 2010

Tak semena2 air mataku mengalir......

malam semalam
umi bagitau ak,yang esok pagi die akan ke hospital jalani pembedahan,nak ambik tisu,nak cek ape yg tak betol..sebab,haid umi tak berhenti2....
pagi ni,aku hantar umi ke nilai,ayah tunggu kat sane...mase dalam perjalanan,umi bagitau aku supaya doakan umi selamat.....umi kate....umi bedah nak cek same ade ini hormon inbalance atau kanser,
Ya Allah,pada mase itu ak tak terkate ape2 pon...
Lepas dah hantar umi tu,aku tak tau kenape...aku terus jadi emosional..
aku menangis....menangis...
aku sebak...
aku x nak umi sakt..
cukupla...
terlalu banyak umi tanggung..
sebab..
umi da banyak kali jalani pembedahan sebelum ni..
Ya Allah...aku hanya harapkan umiku selamat dan sihat..
mungkin depan umii,aku x tunjukkan my love...
tapi,aku terlalu sayangkan umi...
Ya Allah...sihatkanlah ibuku...sesungguhnya Engkaulah yang Maha Berkuasa atas tiap-tiap sesuatu,,,,,

No comments: