Tuesday, November 29, 2011

A first time commitee..

Assalamualaikum orang2 matang yg perasan matang sekalian,

~For the first ever,lepas da 2 tahun tak jadi org yg menjayakan sesuatu event,now,finally i become a part of an event.

(To be truth,last time aku sertai event is mase form 5,itupon sebab aku dipakse jadi pengerusi puteri islam and then tetibe je ade perkhemahan.Dahla satu hape pon aku tak tau pasal nak buat proposal,bajet...kau orang bayangkan la aku yg childish ni kene uruskan bende penting cmtu.haha.namun,Allah telah mengurniakan aku ibubapa yg memahami dan kawan2 yg sgt baik .. Diorg sumer la yg da tolong aku.thanks sesangat kau org.Walaupon penat,tapi aku sangat sangat happy cause aku ade gak la pengalaman sikit nak handle menatang tu sumer.)

~O ye,citer pasal event tu...aku joint event explorace,which is under engitex punye festival nanti...and aku plak under biro PUBLIC RELATION. Alah,yg berhubung dengan orang tulah.keje kitorg senang je,call...tapi susah.kenape susah?sebab untuk berhubung dan memujuk orang vip ni bukan senang.(vip konon),...serius aku terase matang giler.hahaha.baru sikit cmtu nak perasan matang la kan. :P

~Aku jugak tetibe dengan skemanya telah menyenaraikan segala aktiviti penting dan tak penting sangat dekat lappy.so that aku tak lupe.serius,i am bad at remembering something.nak letak kat henpon,aku punye henpon ni bukan henpon canggih u....nak letak reminder kat papan board kt ' bilik asiah yg moden tu' ...aku rase setahun sekali kot aku pandang papan tu.so,kite letak kat tempat yg aku ketagih,which is,lapppy.NAK LAGI DRAMATIKNYER,AKU JADIKAN DIE DESTOP WALLPAPER TERUS!





SEKIAN,TAK TERIME KASIH.

No comments: