Saturday, July 7, 2012

THE DAY MY ONLY ABANG GOT NIKAH-ING.

20 HARIBULAN 5 2012.

Ia hari bersejarah buat keluarga aku...hari itu ialah hari ulangtahun kelahiran umiku yg comel selalu,dan juga hari pernikahan anak lelakinya merangkap satu satunya abang ku...

Hari itu ialah hari permulaan kepada 'Pesta' meraikan perkahwinan abang dan kakak aku selama 4 minggu berturut-turut...dimulakan dengan minggu pertama majlis nikah abang aku,minggu 2 majlis bertandang ke rumah isterinya,ketiga majlis nikah kakak aku,and esoknyer majlis menyambut kedatangan 2 besan kat rumah ak,and final week kat pontian johor,majlis bertandang kat rumah suami kakak aku...

Majlis pernikahan tu plak buat kat Masjid Terapung As Salam Puchong,to be truth,aku suke masjid tu,meriah dengan orang..its kind of alive...tepi tasik plak tu...

And pade hari itu,abang aku selamat melafazkan akad,dengan menahan airmata dari bergenang,memikirkan die sudah jadi suami orang,die akan ade banyak tanggungjawab...aku pon turut nangis...eh aku menahan nangis....mengenangkan,abang ku yg pada masa dulunya selalu bermain dengan ak,pergi sekolah same2 and so so many much more....dah pon kawen....hmm..how much those precious time berlalu...

and setelah bebeling banyak2,make aku persembahkan gambar2 hari itu.



No comments: