Monday, December 17, 2012

WHY WOMAN YEAHABSOLUTELY CANNOT BECOME TOP LEADER

Ye ak seorg betina,wanita,girl,perempuan,anak dara.
Aku juga pernah menjadi leader sekejap,dan juga di-leader oleh wanita sekejap .

Aku bukanlah menentang secara keras, tidak same sekali! tidak !
(mampos ak kene saman dgn menteri hak asasi wanita pas ni.hahaha)

Aku hanya...tak menggalakkan.... malah aku merasakan wanita ini lebih sesuai menjadi pembantu kepada top leader.... WHY ?



1. Sebab kalau perempuan diperintah dgn perempuan,mereka rase tak puas hati,sampaikan berdendam.
    apetah lagi kena marah dengan kaum sendiri.

2. Same juga dengan lelaki jika diperintah wanita.Mereka rase tercabar dan personally,aku tak suka tengok
    keadaan di mana lelaki diperintah wanita. TAHUKAH ANDA NILAI MASKULIN LELAKI ITU
    HILANG JIKA MEREKA HILANG LEADERSHIP PUNYE KUALITI ?

3. Perempuan emosional,so keputusan pon dibuat ikut emosi. Hanya 10 percent jela ikut akal. Ini ikut
    pengalaman aku.


Dalah yg lain pandai2 la korg pikir sendiri. Kang lebih2 kang.... paham2 jela keyboard warrior wanita akan datang. hahaha. 

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Yang kena buang comment tu keyboard warrior ke? Dah terkorban seorang haha