Friday, February 1, 2013

Family outing : Pos lebir,Gua Musang - Day 3


HOMESTAY,BUT MORE TO ZIARAH AGAIN WITH LONGER HOUR

Untuk Homestay ni,kami takdela tidur kami rumah femili angkat...just lepak kat situ lame sikit...so,mase homestay tula,aku berjumpe dgn satu benda baru ...


HELLO BUAH RAMBAI ! 

.....hari dimana aku jumpa buah rambai!
Secara serius dan tak main2,JUJUR aku katakan aku tak pernah jumpa buah rambai,makan apatah lagi

kan.Lepastu aku diketawakan nak angkat and adek beradek angkat ak yg lain sbb tak pandai mkn

buah rambai. T_T . Anyway thanks for teaching me makan buah rambai.haha
Siap belajar buat BELON dengan rambai lagi,hahah SERONOK .

#Umi kate last time die makan buah rambai kat kampung ak is , mase die kecik. hahaha. kire nak

cakap buah rambai kat kampung ak da lame pupus.


MAKAN TENGAHARI SAMA-SAMA

 Hahaha.mase ni ak mungkin da mule rase semangat kekeluargaan angkat tu.Well,kitorg makan dgn femili angkat mude kitorg..yg tua..kami masih rase awkward dan tak berani pon nak makan sekali...bukan ape,takut diorg marah ke ape kan.haha. bro1 angkat aku selamba hati die je nak habeskan makann tu,i mean,makanan tu rasenyer utk dihabeskan oleh femili angkat =,= . hahah.dalam hati aku ooo,mungkin utk mengeratkan lagi kemesraan,die makan dengan begitu selera supaye keadaan tak jadi awkward. (Aku tak rase die bace post ni sebab usually man dont really read blog yg membebel lebih dan mengarut je kejenyer.hahaa.)


No comments: