Sunday, February 3, 2013

Family outing : Pos lebir,Gua Musang - Day 4

Assalamualaikum,ye aku yamilalala bersiaran secara langsung dari surau blok aku sendiri...in which,tak jauh pon dari bilik aku and in which,aku tak dapat masuk ke bilik ak sebab takde kunci.

Alhamdulillah.naseb baik ade surau sebagai tempat berlindung malam ini.haha.

Oke,teruskan dengan,err...diari journey aku.


PERKAHWINAN GILANG GEMILANG,4 PASANGAN

Hari ke empat mungkin juga hari bersejarah kerana ada 4 pasangan yg akan dinikahkan oleh tok kadi.Tapi atas masalah2 tertentu,hanya dua pasangan dapat hadir.....dapat liputan tu dari rtm,aku tak batak pon,cuma eksaited sahaja.hahaha.

Tapi aku tak tengok pon liputan tu balek kat tv,entah disiarkan entah tidak aku pon tak tahu.Tapi kalau disiarkan alangkah malu bukan kepalang kalau tibe2 muke selekeh aku termasuk pulak. =,=

Tapi melalui video yg dirakam artis sinetron lia yg mane ak meminta bantuan beliau untuk merakam,
(kerana pada masa kejadian aku sedang bertungkus lumus menyiapkan 34 biji belon berisi air untuk sukan yg akan diadakan selepas majlis pernikahan tu), kelakar jugakla tengok,hahah,iyela sebab pengantin mcm malu2 kan ramai org rakam and amek gambar,pastu kene ulang lafaz la itu semua.


SUKAN BERSAMA ORANG KAMPUNG

Yeah,akhirnyer,detik sebenar aku sebagai biro sukan tiba. Kami ade banyak games yg dibuat utk org2 kampong mcm jalan gune batu,makan pear tanpa tangan,gendong pasangan(sesama jenis only)...and mcm2 lagila...,and salah satu games is my games of course.

so aku uruskan games kaum wanita,takat passing belon berisi air jela kan.senang sangat.

sebab terlalu senang,kami tukar rule.Do pusingan elephant trunk sebanyak 5 kali,and then baling kat grupmate tanpa mendepani mereka.

Haha.that is where the best part began.Splash here splash there! Uuuuu i like that.Its more,funn. haha



ok.itu jela.....GAMBAR AKAN DIUPLOAD NANTI.HAHA.SABAR EH.


No comments: