Wednesday, August 25, 2010

Perang Badar dan AKU

cerite perang badar itu,begitu baik sekali untuk diambil iktibar,pedoman buat mereka yang mengalami lebih kurang atau sama seperti itu.

AKU dan perang badar

aku mengibaratkan diriku yang fight untuk masuk kuliyyah of engineering ni, seperti berada dalam perang badar.Yes the chance is really low,reaalllllyy is,but,i will just pray to ALLAH to help me.

Bila pergi program briefing aritu,aku rase mcm da x nak dok blaja kat cfs ni,aku kecewa tahap fflush,sampaikan aku fikir mcm tu.sedih...nangis....mcm kene cheat ngan boyfren..its even worse.well i never experience kene cheat ngan boyfren,bcoz i even don have,alhamdulillah,

kenape aku keciwa?
aku x layak nak masuk engineering.sebab ade satu gred aku x cukup syarat.

tapi,
bila fikirkan balik,i guess i just try and pray.try and pray.try and pray.just tawakkal to Allah.berserah kepada Allah,setelah yang ku usahakan.Allah tau ape yg terbaik untuk kite.

Yup.thats why i back to become maryam back!..after not become maryam for abput 1 and half day.
fflush!!!

1 comment:

CIK M said...

macam tulah MARYAM MARDHIAH yang hardcore. be strong kawan! i'll always be there by ur side friend, so just go on and do ur best. trust urself, YOU CAN! :)