Friday, August 5, 2011

The prince who turns into a frog ep 01 part 1/5




hahaha,aku rase kan,aku da 1000 kali tgk citer ni..tapi still tgk lagi...hahaa..citer die sgt lawak...especially character heroin die...sgt cheerful...wlupon ade 30 episode,aku sanggup download...well,aku suke citer ni sebab,jiwa pompuan ni lebih kurg mcm aku...sebab ape tau,aku dgn heroin ni same2 sukekan duit...tapi kami sukekan duit pon sebab kami takde duit...salah ke camtu?lagipon kami bukannyer jenis shopping maniac,i mean,kami sukekan duit sebab kadang2 kami punye brg keperluan pon kurg sebab takde duit.

mende aku merepek ntah,

anyway,aku paling suke part yg heroin dgn mak die pegi baling duit yg dikasi org kaya tu.org kaye tu sebenanye nak ejek keluarge pompuan tu sebab mate duitan,tapi sebab mereka tak nak maruah dijual,mereka pon,baling la duit yg melambak2 tu.haha.

(sape yg minat citer ni-well,im guessing that aku sorg je suke.hahaha.takpela..)

2 comments:

Asma' said...

kmardhiah tgk x cite Fated to Love You? Dorg berdua jgk blakon. BESTTT SANGAT2 CERITA DIA! :D

nanti cuti nak tgk cite ni pulak, hehe

aurora said...

tengok,tapi tak habes. :P hahaha.
eh,tapi hero die bukan ming dao .... org len...lupe lak name die..