Monday, January 14, 2013

Last PERFECT vacation dengan UNSER

Assalamualaikum.

hmm.aku rasa aku mcm tak boleh lupakan unser.Apelagi selepas terlihat gambar2 dahulu kala,tahun 2011,ketika aku cuti 6 bulan(kalau tak silap la).

Sebenarnya,bukan unser yang aku tak boleh lupekan,tapi...kenangan dengan family itu sendiri.

Yes i still have my family,dan insyaAllah semoga dipanjangkan umur kami semua...Cuma,aku just rindu sangat kenangan bervacation dgn semua adek beradek ade and masetu masing2 tkde family sendiri lagi,in one car.

Masetu Kakak tak kawen lagi,kapi si abang tak kawen lagi,and we got unser,the one car that can memuatkan 8 org ,dengan segala ketidaksenonohan,ketawaan yang terbahak2 dan kekecohan serta pergaduhan yang childish berlaku disitu.

Dan of course,the feveret vacation place yg da beribu kali kami terpakse lawati,Cameron Highland.


And that time,kami pergi dengan adek ayah,with his family.

Makin aku ckp makin korg akan tak paham punya.So,enjoy the little bit gambar.





                  This is adek sepupu aku,The most bongsu punya cucu.The bakal samseng and now
                  mmg samseng pon.hahaha.Cube tengok ape dia pegang tu,korg tak nampak sangat.Tapi ITU  
                 ADALAH BUAYA TOY!

         Umi dengan baju mak datinnya.Ayah mungkin Dato'  yg tersipu malu.haha
           Sebahagian dari kami.The boys berlagak taknak masuk picture.


                                         

                  UMI AND HER UNSER AND HER UNSER CHILDREN



        Aku terpaksa mengorbankan diri untuk tak bergambar sekali.Ah sadis

No comments: