Wednesday, January 23, 2013

Projek saya cuti universiti.

Assalamualaikum.

Cuti universiti - bukankah itu kedengaran begitu kemahasiswian ?

hahaha.watever.

Ok,kawan baikku.Seperti mana yg anda sedia maklum dan ada yg masih tak tahu,beberapa hari lepas,aku baru balek dari program censerve(Some kind of badan kebajikan kat uia)

So,aku berkampung seminggu kat perkampungan asli kat pos lebir,gua musang.

Memandangkan ayah menghadiahkan aku video cam buangan(actually not la buangan,tapi ia sebenarnya video cam yg disalahsangka sudah meninggal,jadi ayah belila camera baru.tup tup hidup balek,ape lagi,jatuh la ke tangan aku.)

Jadi utk tak mensia siakan pemberian ayahanda,aku rase aku nak buat movie,some kind of mini movie.
Ok mungkin super mini movie,sebab aku rakam sikit sangat.Yela dgn memory card sekecik 2gb,what do u expect ?hahahaha. Lepastu dgn tak sempat nak charge la,mmg aku rakam utk 3 hari punye program,out of 7.


So now,aku pon tengah  belajar care2 mengedit video,i mean,basic video movie.Its not great,but watever,yg penting ak nak kenangan to diabadikan.hahaha.

P/S : Editiing video,dengan computer berkelajuan 1.3 Ghz only is really frustrating.ahahaha


No comments: