Wednesday, July 14, 2010

I want to be a first year asasi student again.....



me,in final sem at asasi,really excited.....bcoz...sekejap lagi...sekejap lagi,aku akan bergelar first year real universiti student....but u know,that exciting state has been weaken by a perasaan nak jadi fresh budak asasi balek...aku sgt cemburu,sgt cemburu pade mereka,bile tgk diorg baru berkenalan ngan kawan2..bile tgk diorg baru nak mengenali u,and bile tengok diorg belaja pebende yg aku blaja dulu.....aku nak ulang balek sangat100000000x bende tu...sebab ape tau...aku sgt menyesal,sgt sgt sgt menyesal dgn tindakan2 aku mase previous sem....ade sem yg menyedihkan...terutama sem 2,sgt menyedihkan...aku jatuh mase tu......aku,hampir putus asa....kalau la aku bole ulang balek sem 2 tu,aku x kan buat bende yg da buat aku kecwa sampai skang.....sobsobsob,



tapi u know,pengalaman mengajar kite....
kalaula,
aku x lalu semua2 bende tu...
semua2 bende yg mencabar tu...
mesti aku x kan bersedie masuk main camp nanti...
sbb kat main camp,cabaran terlalu cabaran...sgt sgt cabaran...
now,wat i have to do...is just.....MAKE MYSELF HAPPY AND PREPARE MYSELF TO GOMBAK!!!!!

No comments: