Thursday, July 22, 2010

lantak merekala nak kate saye mate duitan ke ape...ade aku kacau duit kau??!

eh....xde pape...xde pape yg ckp mcm tu....
haha
saje nak tetibe emo...tak bole?!!
kalau si maryam rufaida kembar angkatku dgr ni,mesti die ckp"mardhiah,kite kene think positive."
haha,bukan menyindir,memuji.

nak khabaq.
mase single ni,xde ikatan sah pape dengan org ni....kalau x nak sakitkan diri tu....
pergila cari cinta sejati fez....that is love to Allah....and then Rasulullah...and then makbapak....itu memang default and protocal hidupla kan...
tapi,dalam kite jalan2 dgn kehidupan ni,kite mesti x terlepas drpd CINTA.CINTA DAN PERASAAN SESAMA MAKHLUK BERLAINAN JANTINA BERNAMA MANUSIA.
hmm...aku da rase,org kate bahagie...bahagie ka?haha...gediksungguh sape ckp camtu...mane ade cinte sblom perkahwinan bahagie??!ckp..ckp?mane?kot ye pon,ko kate bahagie...tu bahagie setan kot...ops.no marah....bukan nak membebel atau nak mengutuk...selama aku suke seseorang,aku tak pernah rase bahagie...
jap..jap..
actually,paham ke definisi bahagia kat sini?
bahagie..bermaksud.....bahagian die.....bermaksud,die dan saye mesti bahagie...bermaksud,die dan saye sudah mempunyai ikatan sah untuk kami menjadi KAMI.
tak paham?takpe..tryla kawen...hahaha...mulut aku ni,mcm subject bahasa melayu je kan?nampak senang,try!ha..susah!

ok2la....tak bole kawen pon,ape yg anda perlu buat untuk tangani perkara2 ni slain drpd yg disebutkan di atas??

1.SAYE SUKE ENGINEERING
2.SAYE SUKE DUET
3.SAYE SUKE KAWAN10000X SAYE.
4.SAYE SUKE JADI DIRI SENDIRI.

ok....yg perkare ke 3 tu sebenarnyer jadi yang pertame,tapi sbb aku ni jenis hardcore,hahaha,and aku ni bkn jenis jiwang,and jenis yg x pandai nak tunjukkan sayang...so,sbb tu jadi rank ke 3 .jgn kecik jantung ye,


satu lagi!!!
p/s:ASAL ORG HODOH CAM AKU NI SLALU JADI MANGSE KENE TUDUH MENGGEDIK DPN LELAKI??!!ARGH.MASE SINGLE NI,ANTARE DUET SERINGGIT NGAN KO,AKU PILIH SERINGGIT!MASE DA KAWEN,LAEN LA....uheheehehehe

2 comments:

CIK M said...

amboooiii, bila pulak kte isyhtihar mardhiah kembar angkat? bila bilaaaa? ahahhahha :D

Anonymous said...

sjk bile2 la....haha..
sampai hati faida
sob sob...T__T