Saturday, July 10, 2010

Kenape mereka terlalu perfect???huuwaa

bijak,cantik,lawa,kaya,hensem.....
pernah x anda ade kawan atau anda sendiri camtu?
huh...kalau begitu,mintak maaf saye katakan...saye sgt2 cemburu!
maksud ak....
kadang2.....aku x menyampah dengan diri ak sendiri...
kalau x lawa takpela....tapi,at least aku mesti bijak..ini tidak...bijak takde,lawa pon langsung takdak,kaya....hutang orang selalu gak...kadang2 rase mcm x puas hati,sampaikan aku sendiri kadang2 ter-anti kat orang perfect macam tu,padahal diorg x buat salah pape pon....
huh..manusia x reti bersyukur..

tapi kan...
kadang2....kalau pikirkan balik.....
kite x pernah tengok yang dibelakang,.....
maksud aku sekali lagi...
mereka yang jauh lagi susah dari kite...


jadi,kepada diri aku sendiri,dan orang lain,kalau ade perasaan same dgn aku,fikir fikirkanla...

No comments: