Sunday, February 12, 2012

3 HARI PENUH KEBUSY-SERONOKAN.

-Setelah 2 hari datang untuk kelas minggu pertama,hati da mule berkate,owh,i think this sem gonna be more tougher,busier,hectic than last sem.

-so,jumaat,sabtu and ahad....aku kuar ngan ex2 rumate aku.... pegi mane2 ntah...bukan shopping pon.shopping mende duet takdak XD.

-Kitorg just hang out,membebel sane sini,bergambar sane sini,camwhore sane sini

(So what loser man?takleh ke kitorg nak bergambar kat setiap tempat yang kami pergi?
annoying? common. perempuan tak kuat ingatan mcm lelaki.Kitorg kene ade gamba baru bole ingat semua memori terindah XD ) -- aku tujukan kat lelaki yg terase mcm annoying gile tengok perempuan bergambar kat setiap tempat.ceh.macamla kitorg tak annoying dgr korg terjerit2 mcm nak pecah telinga aku and mcm nak sakit jantung bile korg tengok bola or maen bola.

-Owh,I ALMOST FORGET TO MENTION.Kitorg mase weekend pergi tasek maryam kat iium female sports complex .Jejalan kat situ.Asalnya nak carik sungai uia kecik yg jernih tu,tapi bile tengok,tempat yg disyaki ade sungai mcm sangat sunyi dan banyak rumah pekerja binaan.PERGH.Tak berani aku.
Kalau korg nak tau,tasek maryam tu is a great place to rehlah...nak picnic bole,nak kayaking bole,nak joging bole,nak lepak2 je bole,nak berbalet pon bole..nak berdiri je pon bole.sukati kau la ko nak buat ape.

-Pastu tadi,kitorg pi Taman Layang2....Bukan maen layang2 pon...Just hang out...gosip sesame nyah.Tapi serius wa cakap lu,best kat situ..angin kuat.kalau nak bergambar ala2 model sesuai kat situ..atau nak berkelah pon.

Lepas pi taman layang2....kitorg pi pulak I-CITY .... PRANNNKK!!!

Kenape aku cakap prank?sebab aku prank dua bende :

1- Aku prank korg yg membace blog ni yg bukan ex-rumate aku.Kitorg tak pi I-CITY pon...kitorg pergi kuliyyah of ICT IIUM!! MUHAHAHA.

Kenapa?mari kite pergi ke sebab ke due

2 - Kitorg pranks salah seorg ex-rumate kitorg..that is,Liyana Al-Bakry...besday da lame da...16 januari aritu..Tapi sebab mase tu cuti sem,so takleh buat...so,kitorg prank ringan2 je...Takat baling tepung...ala...itu ok lagi la...berbanding time aku....tahun lepas,sadis! mase kene prank kene simbah air campuran soflan kopi ape mende ntah lagi... lepastu mase tgh dah abes kene prank,aku pegi bilik air nak bersihkan diri,kene lagi!! argh. sejak itu aku berjanji akan kenekan mereka sekor2.

ANYWAY,HAPPY BELATED 21 BESDAY YANA!


Konklusinya,3 hari ni aku rase tak bosan.Cause i know,aku akan jarang jumpe diorg lepas ni.Aku akan mule busy.Aku akan mule tension.Aku akan mule meroyan2 macm org gile siapkan assignment,studi tak paham lah,siapkan project,siapkan lab report lah.

SAY BAY BAY TO PRE-STUDY HECTIC WEEK.

Nak blog diorg? hmm. hampir semua mereka mcm da tutup blog.tinggal aku keseorgn membebel sorg2 kat sini.




1 comment:

Anonymous said...

i think 17 January tu burfday WAH.. not mine dear~