Thursday, April 15, 2010

Aduh...sakitnya bercinta!

sakit.
kau hadir tanpe ku minta...
tapi sebenarnye memang ku minta
terime kasih ku ucapkan
kerna kau dtg tepat pade masenyer...
tapi,
sakit,adakah kau ade pelbagai jenis?
aku bole saja,
menerima sakit badan,
tapi,
aku tidak suka sama adek kau,
yang bernama sakit cinta.
kerna,
adek kau itu tibe2 nak menyebok dalam hidupku,
mengapakah?
tidak pernah kupinta,ia terjadi.
apepapun,terima kasih kepadamu dan adekmu
kerana
mengajarku erti hidop dan challenge,
hanya Allah jua yang Maha Mengetahui.

sajak nukilan,yamilalala.

kisah itu
perluke aku nak cerite pasal bende ni?rase mcm poyo btol nak citer bende yg mengannoyingkan orang...tapi,aku x mampu nak tanggung sorg2...aku penat..(tau x...berpeluh kat otak tak bagos untuk kesihatan?)
hensem,jahat,ramai kawan perempuan,slalu dtg kelas lambat,ade geng.
pakej lengkap seorg lelaki untuk ku benci.
memang kalau boleh,aku sedaye upaya takkan bercakap dengan lelaki macam ni.
aku tau,aku nampak mcm sorg pompuan yang pandang bruk je kat oorg lain,taknak pikir pasal yg baik pasal org tu,tapi,nak buat macammane,da hakikatnyer die mmg macamtu.

tapi,
cube bayangkan kalau org yg korg benci sungguh ni,satuhari approach korg.....bukan dgn care mengorat,tapi,entah...dgn care yg aku x pandai nak gambarkan mcmane,tapi,yg penting,
tibe2 je..
pandanganku sekaligus berubah,
kenape ah?
maybe,its a natural for a perempuan hodoh,mcm aku.
PERNAH TGK MY LOVE PATZI X?
kalo korg tgk,korg akan paham..
i mean,korg akan rase tibe2 perasaan dihargai,sebab selame 18 tahun hidup tu,tak pernah seekor lelaki pon yg buat macam tu kat ko,mesti rase mcm dihargai kan?Even lelaki tu korg memang benci sungguh lah.

lame jugak,aku hampir ditipu perasaanku sendiri.aku x salahkan sesape,sbb aku tau,ini semua salah aku,aku da tau,lelaki mcm die x pernah akan jujur...aku still percaye sedikit kat dier...
haha...
setelah tersedar dri mimpi,yg berkali2 sedar and mipi balik,and sedar balik,
aku rase...
juz lupakan jela..
ntahla....kadang2 aku rase mcm nak marah gile kebabeng kat die ni,asal aku yg jadi mangse ko ar?Asal aku?Aku x pernah hingin nak cakap dengan ko,aku x pernah pon nak menyebok dlam hal ko,,asal ko nak tipu pompuan mcm aku?asal tak tipu pompuan yg lagi cantik ke,so that ko akan rase lagi bangge dapat buat mcm tu?
tapi,actually,aku x tau crite sebenar,same ade die btol tipu aku atau tak,sebab,haha...aku yg emo sendiri actually...tapi,
die btol tipu ke tak...
itu blakang cerite...
aku sepatutnyer,lebih menghargai org di sekeliling aku,sebab,mereka itula yg hadir dikala ku gumbira dan duka...
tenkiuk alll my fren,for accepting me,theway i am.
BAK KATE AYAH AKU,KAT GOMBAK,LAGI BANYAK....well,i trust u dad.

No comments: