Friday, April 9, 2010

Jumaat yg penuh adventure...

I like jumaat...ahaks...well...almost everybody love jumaat
(skali lagi,kesian isnin...die dibenci,jumaat disukai)
pagi2 lagi....ade kelas...bukan klas je...kuiz plak tu...malam smalamnyer,baru exam,esoknyer da kuiz...wa....jangan rosak ye otak ku...aku nak gune kolagi...6 tahun lagi kot...eh tak...sampai aku meninggal aku nak menggunakan mu otak....'
da da...jgn merapu lagi yam!!!
baikla....citer pon bermula...

sesampainyer aku kat klas....akhirnyeee!!!stelah berhari2 madam sampai dulu dari aku...akhirnyer!!Sampai jugak aku dulu dari madam..waa..terharunyer...
ok.
kuiz pon start.....berhempas pulas jwb...dala smalam studi macam tikus....*maksudnyer studi x lengkap ar....ok...mmg xde kene mengene dgn tikos...tapi still...aku suke gune perkataan tu.sukatisayela.
mdm say:Time's up!
ah!i hate the word time's up..everybody hates it...but when come to sejarah exam...its like...u get out from the jailll...horayyy!!
lps abih klas tu....aku pon balek bilik...
on9 kjap...melayan peminat2ku,,,well kehidupan sbg artis ni susah...busy jugakla....hahaha../brgn sebentar besame..kit kat!
eiiikkkkk....
bunyi pintu dibuka....
perlahan2.....
hi laling!rozi si rumateku berkate....heyyyiis...buat terkejot org je..pukul karang si rozi ni,,,
pastu....
kitowg pon sesame g sidai kain kat tingkat atas,tgkat 4...kitowg tingkat tiga...and untuk shot sem ni...no one ade kat tingkat 4....scary,and beneficial...2 in 1 coffe mix,,
scary:sbb takde orgla...(u know,bile xde org..akan wujudla entiti asing,,jeng3)
beneficial:erm....bole sidai kain dgn luasnyer,...xyah nak berebut tmpt ngan org)hahaha
so...kitorg pon naek same2....sidai kain kat situ...kene naek sesame...kalau naek sorg2....bahaye!sbb....jeng3 tu la...
mase mengesyok sidai kain tu....bunyila...tung tung tung tung...pengumuman,...all mahhallah zainab level 1,2,and 3..again 3...plez...cover ur aurah properli...there will be man techniician....

oo man....!
i dislike this status.-like in fb
well..memandagkan kitorg kat tigkt 4....so..no wori be hapi la...
tp...
bbrp minit kemdian...
kami terdgr suara garau lelaki brckp....
makin lame makin kuat
bunyi tapak kasut memijak tangge juge makin kuat kedengaran
(fyi,tpt sida tu berhampiran ngan tangga)
hatiku mule rase x sedap..
aku mule gelabah,.,,,wadus!!!camne ni???
nak turun x leh....tu je tangge yg ade..lagipon...nak lari..aku x siap menyidai lagi nih...aduh!!!
aku : rozi....wei!ko dgr x???wei..camne ni?camne ni????(rozi mase tu sidai kat tempat lain,tapi dekatla ngan aku)
rozi:sokseksoksek(ak x dgr sgt die ckp ape...da glabah sgt)
las2...aku amek keputusan nak menyorok balik satu tiang ni,,,
umpama dalam filem2 action,aku menyorokkan diri x bagi org tu nampak aku...dan umpama dalam filem gakla....aku pegi intai ade org ke tak...
and..
aduuhhh!!!!!'
org tu nampak kapla aku!!!
waduh!!
malu seyh...
dala menyorok...terkantoi nyorok lak tu!!!lakonan yg x menjadi....lepas technician tu naek tingkat atas lagi and tak nampak muke dirg....aku kluar dari tempat persembunyian...wececeh,,,dgr macam kitorg ni kene kejar dgn penjenayah je.
so,aku berlari kat rozi....
rozi:wei...diorg ade lagi ke??
aku:da naik atas rasenyer..ko nyorok kat mane tadi?
rozi:Aku nyorok balek2 kain ni...hahhaha...mcm klaka lak kalo technician tu nampak aku...muke x nampak ..tapi bole nampak kaki...sungguh x btol care aku menyorok...
aku:(ketawa terbahak2 dgn sopannyer.)

make...kami cpt2 siapkan sidai kain tu....tangan aku masih menggigil lagi lepas insiden tu,,,
mase kami turun tu....ade pengumuman lagi pasal technician nak naek lagi...waduh...
so..kami cpt2 turun,gune tangge yg laen....
mase kami turun tu...
rozi ternampak ade kelibat berbaju biru(baju technician baju biru)....aku ikot dr blakang...rozi bile nmpak kelibat tu...mcm nak lari....tapi,bile kelibat tu makin dekat,,,kelibat tttu mule berkate :makcik la ni....
laaaaa........makcik cleaner rupenyer....adus...buat kaget kami dong....haha..makcik cleaner tu pon baju seragam lebey kurg color ngan technician...
adus...malu lagi.

make....berakhirla sebuah cerite yg penuh adventure,
sesape yg x puas hati sbb aku tulis title yg nampak mcm menyeronokkan...hehe,...padanmukekorg...hehe...trimas sbb kene buli ngan aku.

No comments: