Monday, April 26, 2010

Ari MUET sabtu ReuNion Terkezot.....

TAjuk Berite yang sangat memeningkan kan?Bukankah?
watever la,yg pernting,ade isi yg berkaitan dengan tajuk tersebut....
seperti yang dijanjikan dengan Menteri Pelajaran ececeh,aku pegi amek MUET pade hari sabtu tersebut...so,pergla dgn berlagaknyer kerana tau exam tu dheldkan kat skola lame aku rupenyer..SMK SUNGAI PELEK....jangan pelik!da namenyer camtu,nak tau lebih lanjutt pegi kubur org yg cipte name tu...
mase aku exam tu aku duduk kerusi and meja unik skola ku,aku terase macam kenangan kembali,lagi2 bile dgr speaker yg macam da nak rosak tu...hahaha....terngat mase SPM lak....
after hours of bahasa-ing , fnally i did it with not so flying colours...sgh~~
mase kat sane,aku jumpe balek kwn rapat aku yg gila2,yg memenuhi my boring life for just 3 month,,haha,tula,aku lembap sgt,da nak abis skola baru nak rapat....
so,lps abis exam,aku mengambil phone aku dgn ganaznyer,mengecall daddy aku atau panggilan manjenyer,Ayah....nak minx tolong amek aku.tup tuppp=battery low!wat the fish.
aduh....mampoih ak,,camne nak balek?huh...naseb baek,kwn aku tu bawak keta,so,bolela,aku menyebok tumpang...aku suruhla die hantar aku kat skola mak aku,sbb mak aku ade kat sane,sbb skola de buat ari sukan...haha...aku benci skola rendah.ape kene mengena?
ade,sekola mak aku tu sekola rendah.kene mengena la tu...
so,lepas da sampai skola mak aku lak,misi mencari Umi,dimulakan....kereta da jumpe,which means,selamat!aku takut mak aku da balek je...
pegla ke bahagian padang....aduh,susahnyer nak cari....dengan budak2 skola rendah yg bau tikus tu sbb mereka da bersukan dengan payahnyer.....tensen jugakla...
kemudian,ade pengumuman:"Ok,cikgu2 sila berkumpul,kite nak maen permainan ni ye"
haha....and,tibe2 aku jumpe kawan skola lame aku,berdri kat tgh padang,pakai baju yg ckgu2 pakai...aku da mcm nak ketawe da.....KAWAN LAME AKU YG SLALU GADOH NGAN AKU JADI CKGU SKOLA RENDAH???LELAKI PLAK TU!HAHA....KLAKA SGT....
so,aku pon pegi jumpe die,talk ngan die,citer pasal perkembangan die....YA ALLAH,da matang btol percakapannyer,haha....
lepas tu,aku pon balek dgn mak aku yg da penat bersukan skali ngan bebudak tu....
aku jugak yg drive.well...wateva,uhehe.

No comments: