Tuesday, September 28, 2010

ITS NOT OFFICIAL YET,BUT STILL,BYE2 AKHIRNYER OH CFS IIUM!!!!!

Kalau dulu,memang x sabar btol nak kuar dari cfs ni...
Kalau dulu,da terpikir da camne happinyer tinggalkan cfs.

Tapi sekarang,aku klaka kat diri sendiri sebab aku tak ade perasaan excited terlebey tu!hahaha.mungkin kah bila nanti.....

pagi tadi,habis je exam computer 2,terus kuar berfoya2.
habis tu,menunggu si ayah ambek aku and LINUX,yang akhirnyer menjejakkan kaki jua ke rumah ku.flight die ke sabah 2 aribulan,tu yg die dok rumah aku dulu.haha.akhirnyer.
lepas menghangkut sumer barang dari tingkat 4 ke ke bawah,macam nak mampos,(ups.),aku menunggu la ayah.

lepas tu umi call,ckp die bwk keta,,haha.halamak,ak da kaget ni.barang aku ngan lina mcm nak pindah satu rumah jugak la kan,and bole masukke kat keta wira tu.erm,kami mule membuat calculation,meng-applykan ilmu fizik.lepas da abis buat kire2 tu,ayah da sampai.haha.sekali ayah yang susun.ok.penat je membuat pengiraan tadi.

mcm nak klaka la plak.
kalau bole,aku rase,barang2 dalam kereta sangat la penuh,bonet penuh,dalam apatah lagi.aku sampai x nampak kepala lina.pikul jela barang2 tu.,
mase nak kuar dari cfs,Allah sajela yg tau betapa malunyer haku.da la ade beberape budak laki nampak aku dalam kereta sambil dihempap baldi dan bag dan lain2.dush3,.rase nak nyorok di sebalik baldi tu la plak.

takpela.

sampai je kat rumah,aku berfoya3 terus.,haha.
Aku berfoya2 like - menengok televisen,mencari makanan dalam peti ais yg da tau mmg xde,membaring kat tilam kesayangan.

No comments: