Tuesday, September 14, 2010

Umi bakal bergelar Hajah,Ayah bakal bergelar Haji,dan aku bakal bergelar IBU SEBULAN.?!???!!!!!

ahh tidakk!!!
aku masih x sedia lagi!!
aku masih mude lagi bergaya!!(jangan menyampah)
aku x sedia nak jadi ibu sebulan!!(eww,sound disgusting)

ok/jangan terkejut kengkawan.
its not that thing.i mean,ibu sebulan hanyalah satu ungkapan.
maksud aku kat sini,aku bakal bertugas sebagai ibu(hanya sebagai ibu - bukan ibu mithali,ibu mithali tu baru ibu betul2.okla.nak puaskan hati ibu sebulan tiruan.ha...puas x? puas x?)dan bakal meletakkan jawatan sementara sebagai kakak mithali(jangan muntah)

umi p/s : yam kene jadi matured mase umi ngan ayah xde ni,jage rumah,kejutkan bebudak tu bangun( :> muhaha>siapla korg>aku simbah air sebaldi)
matured-aku mcm x matured lagi.seramnyer!!

maknenyer,sume tugas umi aku amek.

baru kau tahu yam,jadi umi tu susah.

3 comments:

r.o.w.z.y said...

ko kn slalu ngaku ko mtg kn?pdn muke..ha3

yamilalala said...

well,at least hasrat aku bakal tercapai..muhahah

::pencinta waktu:: said...

yam jadi ibu yea....wahhh....cayalah!!!

semoga berjaya menjadi ibu yang baik serta isteri yg solehah ^^

p/s : yam dah delete fesbuk ke?