Tuesday, September 14, 2010

Umi bakal bergelar Hajah,Ayah bakal bergelar Haji,dan aku bakal bergelar IBU SEBULAN.?!???!!!!!

ahh tidakk!!!
aku masih x sedia lagi!!
aku masih mude lagi bergaya!!(jangan menyampah)
aku x sedia nak jadi ibu sebulan!!(eww,sound disgusting)

ok/jangan terkejut kengkawan.
its not that thing.i mean,ibu sebulan hanyalah satu ungkapan.
maksud aku kat sini,aku bakal bertugas sebagai ibu(hanya sebagai ibu - bukan ibu mithali,ibu mithali tu baru ibu betul2.okla.nak puaskan hati ibu sebulan tiruan.ha...puas x? puas x?)dan bakal meletakkan jawatan sementara sebagai kakak mithali(jangan muntah)

umi p/s : yam kene jadi matured mase umi ngan ayah xde ni,jage rumah,kejutkan bebudak tu bangun( :> muhaha>siapla korg>aku simbah air sebaldi)
matured-aku mcm x matured lagi.seramnyer!!

maknenyer,sume tugas umi aku amek.

baru kau tahu yam,jadi umi tu susah.

3 comments:

Unknown said...

ko kn slalu ngaku ko mtg kn?pdn muke..ha3

aurora said...

well,at least hasrat aku bakal tercapai..muhahah

Naqiah Nazari said...

yam jadi ibu yea....wahhh....cayalah!!!

semoga berjaya menjadi ibu yang baik serta isteri yg solehah ^^

p/s : yam dah delete fesbuk ke?