Friday, March 18, 2011

aku mengintai korg wahai kawan baikkus.

ye.aku stalk korg..korg kawan baiks aku.ah!jangan pura2 tak tahu yang korg lah kawan baik aku.

yes.of cos.aku da lame tak call korg.i am like,lebah yang hanya tahu buzz buzz tapi tak bercakap.

but,please,jangan salah faham...aku masih menyanyangi korg...sebagai kawan,of cos...haha..heh!apesal otak korg kotor ha?

hmmm...cume masalah aku sebagai seorang manusia...aku tak pandai berkawans.aku tak pandai bertanya khabar(sebab bile aku da jumpe korg dalam keadaan berdiri,serta merta aku akan fikir kau org sihat walafiat)

teruk bukan aku sebagai kawan..

oh ya,dan aku tak pandai menyatakan kasih sayang,kerana aku pemalu.

dan lagi,kalau korg sedih...aku tak pandai memujuk,aku tak pandai berkate2...aku hanya mampu bersedih sama2....kerana aku,aku takut,perkataanku makin bertambah kamu semua sedih hati,kecik hati,sakit hati dan etc.

tapi,aku sentiasa sedia mendengar.hmm,mungkin aku tak dapat membantu,tapi sekadar mendengar...memahami?hmm,aku tak pernah berada di tempat korang...jadi....aku takkan memahami penderitaan,kesedihan dan kesulitan korang.

dan satu lagi....oh kawan...aku sentiasa ingin mengucapkan terima kasih,sebab sudi berkawan dan menerima diri aku yang gelabah,kekanakan,dan takpandai berkata dengan betulnya ....

serius aku katekan...walau kite banyak kali gaduh,tapi,sayangku terhadap korang masih tidak berubah,korang umpama anak2 kucing yang melompat2 dan bergaduhan bercakaran,but in the end,you always share the same mom,thats me.muhahaha.


No comments: