Monday, March 7, 2011

jadilah yang terkuat perempuan!!!

post aku agak kejepunan sikit.bahasa pening2.

personal taste,cerita korea.

kalau aku cakap konpem ramai young adult girls akan menjerit name lee min ho.

aku?er,aku tak jerit..tu mase zaman aku budak2 lagi..zaman darjah 6....

ape yg nak aku tekankan di sini....

bila aku tengok citer tu....

banyak jugak yang berkaitan sikit dngn aku...

aku rase,aku dpt ape yg die sampaikan....

1. JANGAN cepat jatuh cinta...(sejak masuk u ni,ntah kenapa,aku lemah.ntah kenape,aku bukan aku yg dulu....aku yg dulu,pandang budak lelaki mcm pandang bekas pensel je.takde perasaan.adela yg ade,cume bekas pensel tu agak warak.sebab tu aku menyimpan perasaan,)
2.JANGAN gelabah.buat2 rilek sudah.

3.JANGAN baik sgt dengan lelaki.walaupon kau tahu diri kau tak laku,tapi kau kene
hargai diri kau jugak.Allah da jadikan setiap manusia.SETIAP MANUSIA tu ade kecantikan masing.

4.JGN baik sangat.

No comments: