Tuesday, March 1, 2011

13 yang tak tahu ape itu malu.

Aku ingat lagi cerite memalukan itu.aha.tiada siapa pernah tak ingat tentang cerite yg kite tak nak ingat itu.Berpuluh ribu kali kau cube nak musnahkan crite itu.But the truth it,truth will always chase you.so,tak payah susahkan diri nak main kejar2 dengan truth.

Cerita itu.mase tu zaman orientasi Ting 1.Kami yg terlibat ni dibahagikan kepada beberapa kumpulan.So,ade satu aktiviti,macam amazing raze la kononnyer.pastu,ade satu port yang kmpulan dikehendaki buat lagu rasmi untuk asrama.so...buatla...Lagunyer,berlagukan Negaraku and liriknyer pasal asrama.haha.punyela malas nak fikir pasal lagu.tapi bukan keje kami ok,keje kakak2 senior.hahaha.

Pastu malam tu,dikehendaki SATU KUMPULAN KELUAR KE DEPAN NYANYI LAGU YANG DIBUAT.pastu bole pulak mereka,kumpulan aku ni,satu2nyer kumpulan yang tak nak present lagu tu.and i was like so mad.(mase tu la aku marah.mase tu fikiran aku ni tak tahu malu.fikiran skema agaknyer)Iyela...we spend for hours just to make that song,and they don want to nyanyikan lagu senang tu just because diorg malu?Kumpulan lain semua present.hanya kumpulan aku je ni yang malu2 tikus mondok.(ops.sori)

Lalu aku dengan skema dan tak malunyer,tibe2 bangun.bangun dan volunteer nak nyanyi lagu tu.reasonnya,i just want to present what we have done for ours.aku tak nak mase terbuang tu disia-siakan...ah,kenapa la...kenapala aku buat camtu??kenapa??!!

bile naik ke pentas...aku pon nyanyi la,dengan suara bdak2 lagi.hahaha.haish.serius.aku rase malu sekarang.satunyer2 budak yg tak tau malu syok sendiri mase tu.

Sejak kejadian tu...lagu aku tu dikenali.iye,dikenali bukan sebab mereka suka,sebab mereka mahu menyindir.

argh.apeka yang aku da buat mase tu?


5 comments:

firdausaharudin said...

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

aurora said...

wat?wat? kau ingat aku buat citer drama ke?hha...its the truth la..

firdausaharudin said...

MANA ADA LAH... AWESOMEEE. I LOIKKEEE

izzatinadzri said...

hahahahaha. saket perot aku bce post ko ne yam

aurora said...

daus : don like it...its shaming...

zati : sungguh malu ak sekarang..mase tu mmg la x malu...tapi..bile pikir balek..warghh..its painfully shame.