Sunday, January 23, 2011

a babysitter.

whoooaaa~!
aku pergi interview tadi,haahaha.
panel die sangatla baik,lembut...
interview to be a bibik+babysitter skali...
isyaAllah...jika diizinkan...huahua.

actually,izati razi kasitau aku,madam kelas comp 2 ak dulu,mencari mereka2 yang sanggup x balek rumah untuk jage anak die mase cuti panjang nak mampos kami nanti.(maafkan kekasaran saya)
so,aku dan izati pon pakat nak same2 jadi babysitter madam...(dan kebetulan pulak aku gile teringin nak adek kecik lagi...)
so,madam pon soh la datang blek die nak bincang2 dulu...
and madam kate,kalau xde aral melintang,kami bole la keje as a babysitter...

aral melintang tu ialah :
-persoalan same ade ak masuk gombak bulan 5 atau bulan 9
-makbapak kami kasi tak?

hush.harap2nyer jadila...

p/s : sampai sekarang aku masih x puas hati,kenape org asyek ingat aku anak bongsu ah?haha.nampak sangat aku seorang yang childish.takpe2.siap korg.suatu hari nanti kematanganku akan terserlah.

No comments: