Wednesday, January 12, 2011

cover-cover rindu

baru je aku bukak facebook tadi...
bile tengok,pergh,ade mesej.mesej?!
aku dub dab.
siapakah?
da la wifi uia macam batu,lambat jalan.
suspen je.

bile bukak...aish!
stalker aku....semak sungguhla...
sblom ni ak da larang die jangan kacau fb aku...
so,tak dapat kacau fb aku,die stalk blog aku...
seb bek die x pandai mengkomen kat blogger.yes!

tapi hari ni,dia bagi mesej.
EMERGENCY!Kak yam,bile kak yam nak balik?
aish.
syasya si stalker si adek.
cepat2 aku call mak aku.
tanya,ape emergency nyer.
aku x nak call si sasa ni,kang x pasal2 kene "bang...bang boom!kene tipu!"
memang mengamuk la aku nanti.
pastu umi ckp xde pape.
haish.
mmg aku plan nak balek minggu ni pon.

pastu aku ketawa dalam hati.
hahaha.
ca,kalau ko rindu aku cakap jela!
;P

nah,aku mencapapkan ko ca,padan muke.haha :P




yang pakai badge tu sasa la tu.

No comments: