Saturday, February 26, 2011

serius.aku kene belajar bm balik ni.

tidak tahu mengapa.
bm saya suka menteraburkan dirinya.
ah,tengok,terabur lagi.
serius,dulu pmr,bm saye a.pastu spm bm saye b.pastu pastu lepas spm,bm saye z.

argh.
nasib la baik dekat uia ade bm engineering.
ok2.
legala sikit hatiku.
aku rase aku jadi camni sebab gelabah kot.
argh!! bile la penyakit gelabah aku nak baik ni..
tensen tau jadi gelabah ni.
suke mentermalukan diri sendiri.

okla.selamat tinggal.nak berangan2 lagi ni..haish,sibuk sungguh aku bulan ni.berangan lapan jam sehari,online tak payah cakap....

bulan depan pulak,aku dipaksa bersuka ria.aku tak mahu.aku tak mahu.

;p

6 comments:

firdausaharudin said...

woah bersuka ria

aurora said...

hahaha...nasebla...dah xleh nak buat ape dude...haha

firdausaharudin said...

kerja weyh kerja. kat KLIA TUH masyookkwww kotzzzz

aurora said...

enggak bole.ade tanggungjawab dong.

Raji and Yeen said...

eh ttaw plak ad bm engineering..
best ker?

aurora said...

err.x masuk main camp lagi.tapi menurut kengkawan,bende ni utk buat resume...manela tau die suruh buat dlm bm...haha..ape2jela.