Saturday, February 5, 2011

wasiat yamilalala.

kenapa?
kenapa?
kenapa??!!!!

kenapa si blogger yamilalala ni asyik mencapapkan pasal diri sendiri je?
kenapa??!!!
buat penat je aku follow...
annoying sungguh la.

huh.sorry sangat2 kat korang sumer yang penat2 je follow aku...tapi x kenal aku..
tapi inilah tujuan asal blog ni tercipta..
ianya adalah permintaan rakan2 rapat saye....
eh ceh.
saye la pulak.
ok2.aku.
bagi aku,berblogging pasal diri sendiri ni,seronok.
bukan seronok dapat mencapapkan diri sendiri ke ape.
seronok sebab kite dapat kongsi cerite.

dulu pon,aku sangat annoying bile bace blog yg citer pasal diri sendiri je..
but then,i realise something..
kadang2,ade bende yg kite tak pernah buat,orang tu selalu je buat..
ade bende yang orang tu rase pelik,orang lain pulak rase mcm biase jee..\
ntah mende ape aku merepek.
tapi,ape aku cube sampaikan e-ye-lah,
aku suke nak share pengalaman aku dengan orang...
memangla,memasak tu semua org boleh buat,
tapi,mane tau ade budak umur 9 tahun bace blog aku ke....ha...sejak tu,die belajar memasak.
huhaha.bangge aku jadi cikgu die.

jadi....maaf sangat2 kat korg yang rase annoying dengan blog aku.aku harap korang UNFOLLOW lah ye kalau annoying...sebab,aku x sampai hati nak buat anda semua annoying.

2 comments:

Raji and Yeen said...

hohoh luahan perasaan seorang blogger ni ^^
aah xkesah pun kita nak tlis apa
kalau nk tlis psl diri sndri pun ok jer ;D
mmg yg baca tu kdg2 seronok jgak
mana lah tahu kot2 boleh tercair hati baca cerita2 di blog kan?
huahua

aurora said...

hahaa....pandai2..