Tuesday, June 28, 2011

Aku sukakan Hang Jebat

bile bace kisah tragisnyer......dimana die dibunuh oleh kawannya sendiri....padahal sebelum tu,die pertahankan rakannya yang disangka sudah dibunuh....

kenapa?kenapa hang jebat kene bunuh?kenapa?orang yang tak bersalah dibunuh?die cume menegur sultan kerana membunuh kawannya yang tak bersalah.(ok,mungkin care die tegur kasar-darah mude la katekan)-kalau aku aku da lame dah buat huru hara kat istana tu.

sadis sungguh nasib hang jebat....kadang2 aku sakit hati dengan si tuah tu.perlu ke taat raje yang zalim?Dahla bunuh kawan yang dizalimi....kenapaaaa??ok,mungkin die tak stadi islam betul2 mase tu.fikir positif.

aku masih ingat kate2 jebat(ceh,mcm aku plak hidup zaman tu.huhahaha.)

Raja adil raja disembah, raja zalim raja disanggah

don worry jebat,im ur supporter.

No comments: