Saturday, June 11, 2011

CRAVING AURORA

tajuk kat atas menunjukkan aku nak sgt tengok aurora tu.sebab tu aku belajar bersungguh-sungguh.sebab nak tgk aurora.MUHAHAHA.

u feel that way too right?like?aurora ialah antara ciptaan Illahi yang terlalu cantik untuk dilihat..kan?kan?

aku da search da kat ne aurora ni..paling banyak kat kutub selatan...hahaha.KUTUB SELATANNN!!!!????? mane nak cari duit banyak tu yam oii..

so,i search another alternatif.Rupenyer kat canada pon ade.adus.nak kene tunggu tumbuh tulang kerepot la jawabnyer.

Ah!I don care.aku nak pergi jugak.InsyaAllah.Moga Allah permudahkan.

well,kat bawah ni gambar aurora yang kelihatannya aku mencurik dengan bersusah payah dari google image.

ENJOY THE SHOW.BUT U WONT GET YOUR MONEY BACK.(sindir lenka.)

















No comments: