Wednesday, June 15, 2011

I want my chilhood soo sooooo baddd!!!!

T_T

Korang...pernah tak tgk movie sin chan : The Adult empires strikes back.?Kalau korg tengok..mesti korg akan paham jugak betapa korg nak balik ke zaman kanak-kanak tu...

baru-baru ni....aku boring2 lalu aku pegila cari pape buku dekat rak buku..tetibe...jumpe gambar dulu...tetibe..serius rase sedih...I WANT TO GO BACK TO THAT EMPIRES SO BAD...badly that aku selalu aje mimpikan latar tempat mase zaman kanak2 tu....(latar tempat mase tu is rumah aku yg dulu...rumah sebelum dirobohkan dan buat rumah baru...)...aku rindukan suasaana persekitaran....mase tu....pokok2 yang berbuah sgt banyak...sekarang...hmmmmpph... :(

well...ini beberapa gambar kecil yg buat aku tersenyum...well,wlupon tak ingat sgt...tapi at least,gambar2 ni bole menunjkkan ape aku buat mase kecik dulu,




Ha,kat atas ni gambar kami lima beradik (mase tu adek bongsu aku tak lahir lagi.)
totally kacau daun.
Rumah paling aku rindu.damn much

Basikal ni sgt comel,sampaikan ade satu macek haritu die nampak gambar ni and tanye,kat mane yea jual basikal ni?hahaha.zaman skang semua basikal anak manja.(basikal tak bersifat ke-kakak-an)
seriusly...kawasan ni pon aku sangat rindu...anda boleh tgk baju skola tergantung kat situ,and betape bersepahnye keadaan.almaklumla,kanak2....hahaha
hensem kan ? ayah aku?
haha...sape kate ayah sendiri tak hensem mmg nak kene lempang.

tempat aku slalu kene suruh sidai kain yg berlambak.dalah mase tu aku pendek.tempat tu tinggi.naseb bek gilir2...

my pretty mom and adek bongsu aku.rindu kat die mase tu.mase ni tak.HAHAHAHA.mase tu die sgt2 comel..keletah die pon comel..ah segalanya comel lah!

my dad and her anak manja bongsu.
-note at that komputer at the back?rindu sgt komputer tu,kat komputer tu la kami bermain sambil belajar.ala...aku ade citer pasal ni dulu kat sini.
ahahha..mase ni kami tersangat gembire ayah dapat Master.so,untuk mewariskan kejayaan die(Ambik berkat lah tu kononnyer.),suruhla si caca tu pakai.and i find this too cute.

yg sebok baring dekat mak aku tu abang aku..die sedih sebab aku da rampas kedudukan die sebagai anak bongsu sementara.HAHAHA

mase ni ca baru keluar penjara.

adek lelaki bongsu(Sebelum caca)

caca dengan cousin die.buat strip show.

pakai tudung dari kecik.baik kan aku?HAHAHAHA.gurau2..

mase tu aku nakal lagi...ca tgh mandi aku pegi amek..muke die pon muke bangun tido..muke sememeh...hahaha.but serius creepy gamba ni.

mase ni raye kot.agaknyer la....oh ye,tudung coklat tu aku la tu...tapi seriusly,asal aku pakai cokelat?bukan aku tak suke cokelat ke?chocolate bar pon aku tak suke sgt.(cam merapu.BIARKAN...BIARKAN)
ini baru muke duckface yg comel! hanye baby je bole wat muke duckface hokey?

aku dan kakak aku.kan,tgk?aku ganas kan?kakak aku pakai baju kurung,aku pakai jeans.HAHAHA.

kalau korg sedar banyak sangat la gambar si ca tu.sebab,die yg paling comel antara kami dan satu lagi...mase tu kan zaman kamera da maju sikit.

No comments: