Tuesday, June 21, 2011

Olive oil a.k.a minyak zaitun saannggat baik.

aku suke gile gune minyak zaitun shurah.dahlah murah,boleh gune minyak rambut,kulit segala jenis kulit boleh sapu...nah kau!kirenyer...10 in 1....agak2 takdak lip balm bole gak pakai kat bibir..tumit kaki...ianya umpama....penjimatan terhebat.

hahha.tu je aku nak cerite.

kesimpulan aku nak cakap kat sini...dok payah la nak beli mcm2 bende yg mahal2 tu...banyak sgt bahan kimia...minyak zaitun yg berasal dari buah zaitun ni sgt baik..malah disebut dalam Al-Quran..aku da pakai da...dan,dengan izin Allah.ia berkesan..sedikit demi sidikit...waalllaaa!

p/s : tak semestinye shurah..ape2 je bole,asalkan minyak zaitun....tapi aku prefer minyak yang ade haruman die sekali.HAHAHA.Jimat.

4 comments:

sukacuka said...

Kalau kulit hitam nak jadi putih guna minyak ni boleh ka?

Follow my blog.

yamilalala said...

agak2 la...hahaha...tkkan ko nak sapu kat muke....kat tngan kaki oke kot..

Ums Niza said...

tips yang berguna...

armouris said...

lagi info tentang minyak zaitun di SIHAT SELALU - Minyak Zaitun Kurangkan Risiko Angin Ahmar