Thursday, October 14, 2010

akhirnyer,aku kembali jua.

fez of all,juz nak mention kepada kwn2 blog ku sekalian,ehem2,pandai sungguh anda semua mengenakan aku ya,time2 aku aktif berblogging,time tula kamu semua senyap menyendiri.time aku lost idea and internet connection,time tula korg semua sgt2 aktif merepek dan mengomel..haha..pandai2.ini sindiran bukan pujian.uhehe.

ok2.berbalik kepade tajuk perbincangan.
sebelum umi pergi haji,awal2 lagi aku da cop,aku ngan si sasa tu nak tido bilek umi.hehe.kenape ka?sebab bilek umi mcm 5 star,bilek aku 1 star.plus,bilek umi ade aircond,so aku mmg minat kat bende sejuk ni.

sambil menjaga dan mengemas bilik umi,(well,sbg upah tido kat situ),aku jugak sudah memindahkan laptop aku kesitu.

malam pertama,uiks,bezzzzzz.
malam kedua ketiga dan seterusnyer.,,uiks,bezzz........
malam keempat...kesejukan,,grrr.....mcm nak demam,hasshummm!!!
esoknyer,kepala pening ,hidung tersumbat.
sumpah,aku terus tutup econ.sangat pelik,slama2 ni x pernah aku sukakan panas2...


sejak malam itu,aku sedar akan kesilapan aku.lalu aku kembali ke bilik asal ku...ahh,bilik asal jua yg selesa.wlupon buruk,tapi die tetap menjadi kesayanganku.maafkan kak yam yer bilik kesayangan.kak yam da sedar.

p/s : don't do this at home!

No comments: