Tuesday, October 5, 2010

tiga ketakutan

i always have the same three dreams,over and over again...i don't know why,but one that i would always be sure,this is the mimpi ngeri for me.
And this mimpi ngeri ini slalu aku takut ia menjadi nyata.

1'st dream :

- i will always dream Tsunami come to attack me.aku pon x tau kenape.nak kate aku pernah terkena tsunami,tak pernah la plak.haish.slalu je,mimpi,bagan lalang yg jauhnyer 5 km dri rumah aku kene tsunami,x pon,tempat yg aku pergi melancong.
This dream start ever seen the tsunami 2006 start,heh,of cozla.camne mimpi ni nak wujud klu tsunami yg real x wujud lagi?


2'nd dream :

=Mimpi naik lif and lif tu da nak terjatuh,rosak,and mcm nak membunuh aku.aku tak tau kenape.x tau kenape.takkanlah aku takut kat bekas mahalah punye lif aku tu?hoho.memang pon.sejak fez taaruf kat uia lagi,aku da takut bende tu putus la...jatuh la....mimpi ngeri,mimpi ngeri....

3'rd dream :
-haaa...ni,aku baru je mimpi malam tadi.hush,tak gune punye mimpi.ade ke patot,aku takutkan sesuatu yg aku insyaAllah x kan ulang lagi??!!
aku mimpi,aku terlambat pergi tuisyen spm cikgu paling garang aku pernah dapat.that is so ridiculuous.kalau mimpi ni mase form 4form 5 ke,,ade la jugak reasonable nyer,ini,aku da kuar dri sekola...dan aku x kan ulang spm tu lagi,apetah lagi tuisyen yg menyiksakan jiwa disamping mendapatkan aku A tu.?uhehe.tapi still,aku tetap ulang mimpi yg same,datang lambat ke tuisyen,and cikgu tuisyen tu marah teruk2.tadi lagi melampau,aku da la dtg lambat sbb pegi sekola rendah agama,and cikgu tuisyen tu marah and terus jalankan hukuman bunuh kerat2 bandan kat sape yg dtg lambat.hush..Astaghfirullahalazim......nauzubillahminzalik...


ENTAHLA...SAMPAI BILE MIMPI NI NAK STOP PON AKU TAK TAU LA.HAISH.,YG PENTING,AKU MASIH DILANDA KEPELIKAN KERANA MIMPI TU JE YG ASYEK SERANG AKU BERULANG KALI.

=I

No comments: