Monday, October 18, 2010

cik naqya yang bermalam

cik naqya,kwn lama saya.ye lama.sgt lama.melampau2 lama.antara sahabat dan kawan baik saya.ahahaha.saje berhiperbola.
cik naqya menyedarkan saya akan kepentingan bahasa melayu.saya malu dengannye.almaklumlah,die bakal cikgu dengan major bahasa melayu.

ok2.aku rase sgt x sesuai dgn aku.aku rase sgt x selesa berbahasa yang x setaraf dgn aku.maksud aku,aku bukanla seorg yang baik.aku anak yg masih blom mencapai tahap solehah.belum2.jauh sangat.aku bukan adik dan kakak yang baik.terlalu jahat aku rase.BAHASA MELAYU UNTUK MEREKA YANG BAIK.macam naqya,dan kawan2 aku yang lain,like rozi dan ain dan yana dan zati dan lina dan faida dan fara dan firda dan semuala.diorg anak yang baik.aku tau tu,kerna aku kawan mereka,walau mereka deny nak mampuih,aku tetap akan cakap camtu.

sgt lari dari tajuk.

erm.

aku and naqya menghabiskan mase di rumah,cerita pasal kisah2 silam.sangat klaka.sangat sedih.sangat mengimbaukan.aku x kan lupa tu.tanks naqya.

untuk naqya,jadila cikgu bahasa melayu yang terbaik,martabatkan lah bahasa melayu sampai terkenal,aku nak buat tapi aku sendiri teruk.jangan risau naqya,kau akan dikurniakan jodoh yg sama denganmu.
maaf entri ni sangat pendek.aku x pandai nak bercerita.kang aku cerita panjang,jadi merepek meraban.

P/S: AKU NAK tenks KAT CACA SI ADEK SEBAB DA BERSIHKAN KERETA UNSER(YANG AMAT PELIK JIE DIE MELAKUKANNYER).AKU TAU DIE BACE NI,SEBAB DIE LA SATU2NYER STALKER AKU.HAHA.ANYWAY,AKU BAGI KO A-.TAK BERSIH SGT!

No comments: