Sunday, October 24, 2010

kalau da rezeki...

tadi ter-pasang tv1(kebelakangan ni rtm da makin nak nampak mude,hum,wateva la)
pastu die crite pasal anugerah festival filem malaysia la...ntahla.mereka mcm lebey mengutamakan kepopular-an drpd kebakatan.hancur bm aku.
iyela...aku cume x puas hati sikit la..

pelakon wantita terbaik -lisa surihani.
-ok,ak bukan x suke die,ye,aku suke,cume bagi aku,lebih
ramai pelakon wanita lain yg layak dpt anugerahh tu.
hmm,xkan sbb die popular kblakangan ni,juri terpaksa
nak menangkan die sbb nak jaga hati rakyat jelata?

pengarah terbaik - shamsul yusof
- ini,ini memang aku tak boleh nak terima langsung!adeke,org yg da
filem yg memalukan,yg bakal meranapkan lagi fikiran bebudak mude
and buat filem pon mcm fikiran x matang,boleh menang award ni.
terlalu banyak pengarah lain yg layak menang award tu.

but then,bile shamsul ade comment lepas award tu.die ade ckp "masih banyak pengarah lain yang layak menang award ni,tapi ni memang da rezeki yg Allah beri "

aku terkesima.

haah la.aku yg mule2 x puas hati pon terdiam.

2 comments:

misfaida said...

hmm, betullah cakap shamsul yusuf tu. kte pun terkesima. hehe :P

yamilalala said...

ahaha...x sangka org cam die pandai ckp camtu...