Saturday, November 6, 2010

aku si perosak alatan elektrik.

sejak aku kecik lagi,aku memang suka rosakkan barang elektrik.
ape-apelah berkaitan alat elektrik.
ok,aku list kan,senang untuk korang pahamkan.

Komputer-wether its mine or ayah mine,aku mmg tak peduli.tangan aku automatically akan terosakkan mereka.why?why?macammane la aku nak tau...aku rase da beribu kali
ayah hantar komputer tu sbb aku jahanamkan.awal2 tu,memang ayah marah...sape x marah wooo...lame2 ayah da bosan sbb da slalu sgt..marah ayah pon sekejap..hehehe..ok2..i'm bad,i'm bad...

MESIN JAHIT - disebabkan mak aku memang pakar dalam jahitan,aku pon berminat nak menjahit...mase kecik2,aku xde anak patung buatan factory,disebabkan pengalaman ngeri anak patung pertama aku dibuang atas bumbung aku oleh si jahat mereka.ok.itu crite kanak2.so,aku buatla anak patung.sebab taknak susahkan mak aku,aku pon pegi jahit baju anak patung tu,blablabla..and then mesin jahit pon bermula...!@#$%#%%&&*%$#@....aduh...terus patah jarum..amek lagi...patah..amek lagi,patah..sampaila..at the end...FATAL!itu baru satu kali,yg lain2 aku malas nak citer...mak aku punyerla marah..sape x marah woo...tapi da penat sgt tengok aku rosakkan bende tu,last2 mak aku da x menjahit lagi disebabkan malas nak betulkan mesin jahit...

Mesin basuh -ok.malas nak criter bende ni.aku x tau kenape mesin basuh tu rosak kat tangan aku je.apeka sebabnyer pon masih x dpt aku tau...

Toaster - ok,ini maybe skali je....mase tu ca si stalker aku, ade.aku tau die suke bace blog aku bising2...die nak roti bakar.mase tu die kecik lagi,dalam 4 tahun ke 5 tahun.so,lepas aku bakar tu,aku nak bersihkan la toater tu...eh mase bakar ke lepas bakar,x ingat sangat...pastu aku amek lap basah....lap seluruh toaster tu...beberapa ketika kemudian,dengan switch terbukak,@$#%^&&...anak api terpercik banyak sekali...whoa...kaget sungguh aku mase tu...ca naseb baek jauh sikit dri toaster tu,klu x...uuu...seram nak bayangkan...

motor,kereta - lebih 10 kali motor,2 kali kereta...aku malas nak citer panjang,sebab malu sangat mcm seorg lelaki pandang kau.i mean,kau tu perempuan.

HANDPHONE-SANGAT2 MEMALUKAN,aku sayng setiap handphone aku..setiap MEREKA ade kenangan manis dengan aku.whoa...aku nak buat ujibakat mencar5i handphone yg bole menjadi kawan yang tahan dengan aku lah...

ok.now korg boleh agak kenape aku nak jadi ENGINEER!

Teringat mimpi 'engineer' aku...aku mimpi...ade sekumpulan makcik2 ni ..buat kerepek..sorg makcik ni,die dpt buak kerepek dengan cepat..pastu makcik lain tanye "wa...cepatnyer ko buat kerepek..ko gune ape kiah?"
kiah pon menjawab " aku gune MESYIN" perkataan tu dikuatkan..aku gelak2 dalam mimpi tu,aku ketawe sbb makcik tu pelat sebut s.
lepas bangun pagi tu,aku g skola.blaja inggeris.and aku terpaku gile bile cikgu inggeris tu tunjuk perkataan MACHINE and sebut exactly like ape g makcik tu ckp.ok.aku malu kerane ketawakan makcik tu.walaupon,itu makcik dalam mimpi aku.gile high class makcik kerepek tu.SEJAK TU,AKU NAK JADI ENGINEER.

1 comment:

yanaliyanaz said...

asal ko tak jd cikgu bahasa inggeris je lau kagum dgn keEnglishan macik tu?