Friday, November 12, 2010

its time to hahaha again

harini dengan semangat pagi,aku pegi lcct.nak kuar dr malaysia,berhijrah ke MESIR.senang.dapat degree terus.Aku dapat tawaran yang lebih baik.Universiti Cairo.aku da nak amek medic.Mahal pon mahalla...da merajuk dengan engineering.kawan2 ku yang kat cfs tak tau langsung pasal ni.ain,zati,yana,lina,fara...maaf korang.aku tau aku buat keputusan mengejut.tapi,aku rase,memang engineering x sesuai ngan aku...aku hanya....aku hanya.................hanya....aku x layak...aku..aku langsung x layak.....
.
.
.
.
.
.
.
.
BERGURAU!!!!!!!!!!!!!


ok.aku tau x klaka.

Bemulala kasih....kisah....

pergi uia,uruskan daftar,oh no,academic advisor xde.fflush!.naseb bek,dapat blek dekat la ngan kengkawan aku..sebab....sebab,...aku sebilik dengan org yg aku x kenal......junior lak tu...adumak....aku da la pemalu,ragu2,dan gelabah orangnyer....aleh2 budak tu yg buli aku..skrang ni aku dubdab...iyela,nak rumate dgn somebody,nak sesuaikan diri lagi,slama,satu sem.aish.aku takut aku menensenkan budak tu,sbb,aku sangat jadual free.credit hour 5?ahaha.klaka.dalam hati rase mcm nak bakar uia je.YE.MEMANG AKU SAYANG UIA.da org tu tak sayang kite.buat setan dengan kite.mane kite tak marah.Astaghfirullahalazim...semua tu ade hikmahnyer Maryam Mardhiah.

lepas bebape jam lepak uia kejap,balek rumah gune bas lcct.aku suke,sbb selesa....kalau train klia transit,memang la laju,35 minit je,tapi tempat duduknyer buatkan aku x boleh nak tido.sangat SKEMA.

Balik rumah.kapi amek.well,Die ckp suruh AYAM masak kari....aku cakap aku tak tau.aku pura2 je tu.Tak sangka die percaye...ahahaha...Aku diamkan je....pastu die ckp die masak kari tu nanti.Yes!umpan mengena.AHAHAHA.ok2.x baik.kapi kate umi yang ajar die.hmm..bagos2.takdela die buli je isterinyer nanti.

oh ye.fakta terbaru.PEREMPUAN SUKA LELAKI YANG PANDAI MASAK.SEBAB LELAKI BILE MASAK NAMPAK AGAK KACAK.

No comments: