Friday, November 5, 2010

MAAF,SAYA BUKAN PEMINAT FANATIK TUAN GURU NIK AZIZ!

MAAF.ENTRI INI HANYA DITUJUKAN KEPADA SI OPEN MINDED.BUKAN SI KAMPUNG MINDED.SILA TEGUR DENGAN CARA SOPAN DAN LEMBUT JIKA ADE KESILAPAN KERANA JIKA INGIN BERDAKWAH,BERDAKWAHLA DENGAN BIJAKSANA.SAYA HANYA BUDAK KAMPUNG YANG SANGAT MENTAH.I MEAN,TAK MATANG LAGI KUT.

tapi saya hanyalah peng-hormat beliau.
ade org menuduh yg kami ni peminat fanatik TGNA.tapi x.kami sangat kehausan pemimpin yang beragama macam tu.sangat-sangat kehausan.sebab tu kami sangat menghormati beliau.dan bila ade org menghina beliau,kami pertahankan yang mana betul.tapi still,kami dituduh sebagai PEMINAT FANATIK?sori.kami hanya fanatik kepada Allah s.w.t.

oh,kalau mempertahankan TGNA digelar PEMINAT FANATIK,ATAU TAKSUB,then,adakah tindakan sahabat2 nabi mempertahankan Nabi digelar taksub?LPLS.(lu pikirla sendiri)

ok,aku bukan nak samakan Nabi Muhammad s.a.w dengan TGNA,mereka memang jauh berbeza.tapi ape yg TGNA buat adalah cube mempraktikkan sunnah nabi.

aku sedih,terkilan bile ade org nak hina2 TGNA.Iman awak tu dala x setinggi mane.sedarla sikit.
ok.perbezaan PEMINAT FANATIK DENGAN PENGHORMAT adalah - peminat fanatik akan bertindak aggresive dan ganas,tapi penghormat,mereka mempertahankan dengan care yg berhemah.ok.aku mungkin x berhemah.tapi aku try akan jadi pensopan santun seperti mane aku ckp kat profile aku.uhehehe.

berbalik kepada tajuk serius aku kali ni.

bagi aku,menghormati seseorang itu x salah.lagi2 kalau orang itu beragama,dan alim dan warak.at least kami yang penghormat ni x tampal poster TGNA,x macam org yang menuduh kami ni taksub TGNA,dia lagi,pergi tampal gambar lisa surihani la,gambar justin bieber la,gambar ala yg top2 punye muke la.x ke namenye tu memuja??!!

aku kadang2 marah sangat,Beberapa orang ni,mereka pergi menghina orang baik2.orang alim dan warak.

-mereka menghina tok2 guru,pak imam,ustaz2,ustazah,dan mereka yang bertudung labuh!

aku sangat sangat menghormati mereka yangg bertudung labuh.mereka ade kekuatan.aku tak.aku teringin nak jadi macam mereka.tapi,kekuatan itu masih x datang.atau aku terlalu ego.
tapi yg aku sangat hot,bile ade org yg hina mereka2 yang bertudung labuh ni.diorg sedar x diorg langsung x layak nak cakap camtu?!

tolongla.kot ye pon korg nak kutuk,PLEASE.PLEASE.PLEASE.BELAJAR AGAMA DALAM2 DULU.

ok2.cukup2.aku x pandai nak cakap ilmu2 camni.kalau ade silap,sile betulkan ye,salam dari saudara seislam mu,maryam mardhiah.





No comments: