Monday, November 8, 2010

rindu yg tak terucap.

bole buat tajuk novel ni.aku kalau terpikir perkataan yang lawa skit terus akan mengatakan boleh buat tajuk novel.ahaha.itu peberet aku mase kecik2 dulu.ok.aku mengaku.sebenarnyer mase awal2 sem aku dekat asasi dulu.sekarang da tobat da.

sape aku rindu.??bole lagi tanyer.pergi cari sendiri la dekat post2 yang dulu!pemalas.manje.anak dato' datin betol!
ok2.aku garang.aku mengaku.jangan nangis ye adik2ku sekalian.

hmmm...kalau korg stalker aku,maybe korg tau...

mereka...aku terlalu rindkan mereka...rindu yg tak terkate...kalau org tanye aku pon x dpt nak ckp..rindu sgt...rindu rindu sangat...rindu sangat sngat....

jadi,roh aku mengekspreskan rindu kepada mereka melalui mimpi.ahaha.seram tak...hiiiii~~~~~~~~~~~(bunyi hantu berlatarbelakangkan lagu ulek mayang)

da lebih 5 kali dalam mase kurg sebulan tau...itu da catat rekod,sebab mimpi aku slama ni hanyalah,erm like,aku kene kejar dgn penjahat ramai2,itupon tanpe mereka.
tapi kalini,bile mereka xde(dalam real life),kebanyakan mimpi adventure aku semua mereka ade,berlokasikan kampung atau rumah aku sendiri.

menghitung hari menunggu raya haji.lepas raya haji,ehehe,kejap lagi je...kejap lagi je...


sape mereka.?

hint : mak dgn ayah aku.itupon orak keneng diteko.kan aku da mencarut.

No comments: