Saturday, November 27, 2010

Musuh ketat yang dipercayai

hish.x habis-habis.dari politik sampailah kekehidupan biasa.semua media nak cheat.kadang-kadang,nak je aku jadi menteri saman media2 yang keluarkan berita palsu.

Macam aritu,banyak media laporkan MEKAH BANJIR.ok,apa itu?! aku tanya la mak aku pasal tu,mak aku cakap tak banjir pon.....maksud mak aku,kalau ye pon banjir,itu bahagian jalan je.x pengaruhi jemaah sangat pon.Lagipon,mekah ada sistem bijak dia sendiri.macam mane nak kawal banjir.

tapi,media menyatakan seolah-olah mekah banjir teruk.ish.buat aku risau je.tempeleng jugak satu2 mereka yang berkenaan ni.

Tapi still,kita masih percaya dengan media kan.Oh iyela,kita mungkin ingat,Ah.tak mungkinlah media yang terkenal tu nak tipu orang.BELIEVE ME,THE ONE THAT TERKENAL ITULA YANG SUKA TIPU ORANG.


2 comments:

misfaida said...

BETUL! sangat betul. lagi-lagi media barat. sangat banyak menipu. zaman sekarang susah nak cari sape-sape jelah yang sangat boleh dipercayai. sekali tertipu, dah.. susah nak percaya lagi. apapun, masih wujud mereka yang boleh kita percaya. cuma biasalah, untuk memulakan suatu kepercayaan itu susah lebih-lebih lagi kalau baru kenal. anyway, semoga Allah berkati kita semua insya-Allah :)

Fakhrur Razi berkata said...

hohoh media sekarang makin menjadi2
;D
nk2 kalau political issues