Sunday, November 14, 2010

Ye.maybe ia bukannya buruk sangat pun.

2 tahun di cfs.bagi aku,untuk aku,ianya terlalu menyiksakan jiwa raga aku.mane taknyer,perkare aku paling benci kat cfs,MINTAK TANDATANGAN FELLOW DAN JUMPA PAKGUARD 2 EKOR TU.2 tu je yg kami kategorikan sebagai pakcik mengaku polis,dfh betolalla.Macam tak percaye je,aku tak suke dok cfs sebab itu je.Salahkan diorng.

Tapi takpela.Apa yang aku nak satu je ni.TERUSKAN BELAJAR.dan aku nak belajar.sebab bagi aku kalau x belajar aku rase diri aku hina.Kita memang perlu BELAJAR pon.x kire la ape bende yg ko blaja.blaja buat kerepek ke,petik BENJEN ke(benjen adalah buah sawit),belajar bercucuk tanam ke.Tu semua ilmu.yang aku x hormat ni,adalah kat mereka2 yg mengaku dirinya bodoh,lepastupergi lepak jadi MAT REMPIT a.k.a MAT BUDAKKAMPUNGTAKPERNANAMPAKMOTORSIKAL.erh.panjang gile name.

Apepun,aku akan tetap berjuang.Biarlah orang nak hina aku.

1 comment:

misfaida said...

go mardhiah, go! all the best :)