Tuesday, November 30, 2010

mengapakah aku ini kejam sungguh,

kejam.kejam.aku kejam sungguh,mane tak kejam.cube kau,ade orang yang kau betul2 tak kenal takpu at least tak ingat name layan ko macam ko dengan die rapat...tak ke bersalah kau dibuatnya?

haa...itula situasi aku sekarang..semenjak kebelakangan ni,saudari2 kat uia slalu je tegur aku..and even layan aku mcm kami pernah bergurau senda sebelum tu...and aku langsung xingat yang aku pernah jumpe mereka....takpon,aku x ingat name mereka...aish...KEJAM!

even kejam,bile mase aku da balik rumah...so satu hari tu aku g kedai..skali jumpe makcik ni...
die pon tegur aku,siap panggil name gedik aku lagi,yam.
aku da mcm,alamak.ape aku nak buat ni.apelagi,buat keje biase aku,layan jela.KEJAM!

haish.aku x taula.maybe kotak ingatan aku terlalu lemah kot.waiseh.maafkan aku wahai korg sumer yg aku terlupe muke dan name ye...aku betul2 x berniat mcm tu...

No comments: