Tuesday, November 23, 2010

naik seykh.

hari pertama : dush!
hari kedua :dush dush!
hari ketiga : dush dush dush!
hari hari berikutnya : dush dush dush dush dush bom bom bom kebabom!!!!

dush dush dan bom bom kebabom tu bermaksud beberapa insiden yg uia lemparkan yang membuat hati aku nak naik je angin.

begitula pengalaman untuk dua minggu pertama untuk sem yg x sepatutnya aku amek kat cfs ni.
da la aku merajuk kat cfs,cfs pulak semakin hari semakin bagi aku merajuk da bertambah merajuk kat dia...
baru aku tau,aku sebenarnyer x benci uia,tapi aku merajuk je dengan uia.

tapi.

hari ni.

uia pujuk aku sikit.

dengan memasukkan elaun.

hooray!eh...alhamdulillah.

aku nak tambah ram.bole main laju sikit lepas ni.

IYELA.BILE KITA MAIN LAJU,KITE BOLEH MENJIMATKAN MASA BERMAIN DAN MENAMBAH MASA BELAJAR.

jadi,aku ni memang pandai menguruskan elaun.

yang diam,yamilalala.


No comments: