Wednesday, December 1, 2010

Bosan - bosan boleh dapat duit.??!!

ini bukan scam internet!
ini butul2 puna.
wah!
aku sangat terkejut!
ini mcm x percaye!
aku bosan dapat 4 ringgit.haha!

ceritenyer :

kerna kebosanan yang teramat,so,aku pon hari ni banyak melepak.
bosan melepak bilik tut pertama,tut 1 dengan aku pon melepak bilik tut kedua.
ahaha.
sekali bilik tut kedua rupenyer baru membuka kedai roti bakar mereka!
aha.aku ape lagi,disebabkan bosan,aku join skaki mau berniage sama mereka.well,selepas aku dtg,mereka berdua tibe2 dpt tempahan pertama,gelabah mereka.ahaha.sangat klaka keadaan mase tu.
lalu memikirkan pasal delivery,mereka malu.fez time kan.so,i do the delivery.and i was like - delivery roti bakar girl.
BUT I WAS HAPPY.BECAUSE I GOT JOB TO DO BESIDE STADI.AND INSYAALLAH,CAN TAMPUNG MY PERBELANJAAN DI MAHAL-LA ZAINAB.

penat waiseh.i wish kolej kami ade lif.but in my dream je la.well,at least,bole bersenam.
wat knd of people bersenam malam2.haha

ALHAMDULILLAH ~~~

No comments: