Sunday, December 19, 2010

Aku nak hak aku.

Aku suke untuk memetik petikan dari artikel iluvislam.com

Kata kakakku, "Ujian penuntut ilmu: Kewangan, malas, syahwat (rindu dan cinta), sahabat dan persekitaran."

Saya akui, sebagai penuntut ilmu atau mahasiswa, lima perkara tersebut merupakan masalah utama bagi setiap pelajar! Saya yakin anda mengakuinya juga.

Namun, bagi penuntut di Mesir, kewangan bukanlah masalah utama kerana wang zakat melimpah-ruah di sini. Negara kaya seperti Kuwait dan Brunei selalu memberikan sumbangan kepada mereka yang sedang berjihad ini.


KENAPA MALAYSIA X CAMNI?

NAK KATE DUIT ZKAT MALAYSIA KURENG,AKU RASE X.SEBAB ADE ORG KORPORAT SANGGUP CILOK DUIT BERJUTA2 DARI ZAKAT...ITU BARU BERJUTA2 SEBENARNYER.

HEH.KAN BEST KALAU HIDUP KAT MESIR TU HA....




No comments: