Wednesday, December 22, 2010

FUTSAL PIALA SULAIMAN

Buat julung2 kalinya,Futsal Piala Sulaiman diwujudkan.Menurut ceritanya,atau lagendanya,Yang Berhormat Datuk Sulaiman ni terror main Bola.so,die berhasrat untuk meneruskan keterroannya dalam permainan itu dengan mengadakan Piala Sulaiman tournament Piala Sulaiman.

error~fatal~error!

hanya fakta yang dihighlightkan itu betul.


Actually family besar aku,yakni makcik2 aku,sepupu2 aku yang aktif berfesbuk da lame rancang bende ni sejak mereka tubuhkan grup waris haji sulaiman,yakni atok comel aku.aku ingatkan memain je,so aku pon x konsider sangat.rupenyer betul!

da la mereka buat mase aku takde,sebenarnyer ade,tapi aku pergi kelantan dengan cik zati
dan aku pon da lame rancang bende ni dengan die.tiket pergi(yang disponsor ayah die,tanks sangat2!) dan balik da pegi,so,aku memang x bole nak buat pape la...

hakikatnyer,aku nak sangat tgk futsal tu.bukan sebab aku minat futsal ke ape,tapi sebab aku suke berada dgn family besar aku,da lame gile kitorg x berkumpul.....kebelakangan ni aku tgk family besar punye picture,so,aku terasa sangat KERINDUAN.

takpela.xde pon takpela.hua.kesedihan aku.tapi,ade video kan.ah!video x same.ade ke hati aku samakan aku dengan video camcorder?

p/s : saya gembira mahu pergi kelantan kerana saya rase itula balik kampung sebenar.sebab saya tak pernah boleh balik kampung sebab kedua2 kampung saya itula dimana saya membesar.terima kasih.

No comments: