Monday, December 13, 2010

Kawan-kawan zaman kekanakanku.

Aku terlalu rindukan mereka.kawan2 zaman sekola rendah.Aku bersama mereka sejak darjah 1 lagi.Kami bergaduh bersama,saling ejek-mengejek,saling ketawe-mengketawakan,saling same2 kene pukul and dende sebab x siap keje rumah..haha.paling tragis,20 kali rotan kat tangan sebab ade 20 kali salah dalam kertas periksa ape ntah...tapi yg peliknyer,aku x pernah membenci hukuman itu,malah kami gembira ketika menjalankan hukuman tragis tu....darjah 4 kot mase tu,hmm..mungkin ustazahnyer jenis happy go lucky.paling merindukan,,time waktu rehat petang sekolah agama.waktu paling senang untuk bermain police entri,atau main pukul berape heh datuk harimau?. huh.comel mereka mase tu.

Kat sekolah pagi a.k.a sekolah kebangsaan lak,aku rindu sangat time camping darjah lima....walaupon aku paling benci camping tu sebab banyak kene marah dgn abg2 dri u,tapi aku rindu same2 tido dalam khemah dgn kawan otai2ku.....malam kitorang tido kat khemah tu,hujan lebat angin kuat,hampir menerbangkan khemah dan org2 didalamnyer,haha,hiperbola la tu.akhirnyer,kami dipaksa masuk ke bilik kelas aje.tidur kat situ.FYI,perkhemahan tu dibuat kat skola.miskin la katakan..haha.kejam x aku?miskin2 kitorg,tapi BEST!
kat situla aku blaja buat CPR kat patung hensem,gilo aku.Aku tak tau kenape aku mase tu serius kan,tapi skali aku berjaye selamatkan patung tu.haha.eh?apakah?aku bagi nafas terlebih sangat ke?

ni semua hanyala terlalu sedikit,sangat2 sedikit,berbanding lebih banyak kenangan manis yang aku jalani dengan mereka.

Aku sangat rindukan mereka,sangat2.sampai terbawak2 ke mimpi.bukan sekali,atau dua kali,lebih2 kali aku rase.Memangla kami tinggal sekampung,and rumah pon pakai basikal je bole sampai,tapi,disebabkan masin2 bizi....susahla nak terserempak.

Kawan2 kampungku!!!! aku sangat2 rindukan korang!!!

No comments: