Monday, December 20, 2010

Seksa diri kau untuk hari ini saja.

Malam semakin larut..da terlebih larut,bak kate org tua2,do monopos. ah! apakah aku mengarut kegilaan ini ? mungkinkah semasa aku menulis ini aku sedang nyanyuk akibat mahu tidur sangat?

TIDUR?

hati : tak boleh! aku lempang kau kang ! sedar2 la kau tu budak repeat !
aku : ala,mase aku x repeat pon,aku buat camtu gak. last2,camni gak,ape kes?
hati : ko ni lembek la...baru camtu ko da putus asa?
aku : ah,wateva la.

Lalu aku terpaksa ikut kata hati.jangan tidur selagi kau tak habis study.aku x nak menyesal x sudah nanti.

Lalu,aku mengambil langkah2 untuk menerangkan mata sepet ku ini.

- Minum air x sedap.
-Memekakkan telinga dengan lagu2 ganas2.
-dan yang paling berkesan :




MELIHAT GAMBAR YANG SANGAT INNOCENT INI..MELIHAT MATENYE MEMBUATKAN AKU INGIN MEMBULATKAN MATA SAMA.

No comments: