Friday, December 10, 2010

ke-TRAUMA-an

tahap bosan aku sudah sampai ke kemuncaknya.
ah!aku tak kira!aku nak keluar jugak dari cfs yang suke menyimpan pelajar sehingga menyumbangkan kepada pembayaran bil elektrik yang melambung tinggi dan menambah hutang beban,
huh.!
tarik nafas.

so aku kuar.....dipendekkan jalan,sampaila aku ke amcorp mall.tempat feveret aku.haha.sebab ade buku gile melampau murah.pengsan aku tgk harga die.buku novel 90 ringgt dipotong jadi 20 ringgit.kau mahu buku 10 ringgit pon ade.1 ringgit pon ade,tapi buku yg x best la.datangla,tingkat 3 amcorp mall.tapi sori,buku english kebanyakannya.haha.padan muka.

tapi sblum kitorg,aku dan lina nak gi mengorat buku2 tu,mahula kitorang pergi surau,bukan nak criter pasal macam mana aku solat ke hape,tapi nak criter perjalanan mengerikan nak pergi ke surau tu.

kitorg x de la familiar sgt pasal amcorp mall,sebab,sangat sunyi,i mean,ade org,tapi bole katakan hanya 1/5 jumlah org kat mid.lagi sikit kot.so,tanyala si pakcik gad kat mane surau tu.die kate jalan terus,tingkat 3.aku plak nampak jalan shotcut,so aku pon pepandai je pegi naik lif tu.sampai tingkat 3,kaluar,terus bau asap rokok!uwek!bau hapak nak mapoh!hish.aku paling pantang dgn orang merokok.jalan2 sikit,loh!rupenyer snuker punye tempat.HAHA.surau la sangat.

so,merayau2 cari surau lagi.pastu,kitorg bolela plak nak ikut ckp pak gad tu,gune jalan yang die suruh gune.so patah la balik.aku pon nak amek shotcut lagi ke jalan tadi.bole plak masuk lif org bawak barang,sampah and watsoever.so,dgn keadaan lif agak menyeramkan,aku tekanla G.greng greng....sampai la....G...bukak je...mak oi!!!!!

gelap nak mampus!
sunyi!
banyak barang dan kotak!
keadaan tak ubah macam dalam rumah penculik kat movie tu yg kat tgh2 hutan tu ha..
aku ngan lina pon dgn takut dan gelabahnya,terus masuk lif tu,cepat2 tekan butang 3.
bole plak tertekan sumer butang.so,ktorang akan berhenti setiap tingkat.sampai tingkat 1,huh,gelap gak...cepat2 tekan butang close.seb bek tingkat 2 cerah.and akhirnyer sampai tingkat 3 balik..

lepas da ketraumaan melampau tu,jalan2 masih cari surau lagi....so turun tingkat 2 gune elevator sbb aku takut dgn lif lagi,haha....lol.SURAU KAT TINGKAT 2 RUPENYER!!!

konklusinya,pak gad menkonpiuskan diri die dengan mengatakan tingkat 2 tu tingkat 3.

No comments: